tisdag 16 september 2008

Uppdatering

Ja, så var då fläkt kåpan målad. För att få rätt känsla målade vi den med santex färg, även kallat strukturfärg. Och vilken effekt det ger :)
Svårt bara att få en riktigt bra bild så ni ser det. Men sak be storebror komma och fota lite då han är mycket bättre på det än jag + att han har en betydligt mycket bättre kamera. Men till dess få ni hålla till godo med dessa bilder. Vill ju så gärna visa hur fint det blev :)


Framifrån

Från sidan......

...lite nämre.....

....och närmst??? Kan man säga så??


Med nya köksluckor den så blir det mitt dröm kök. ( och mannens han vet bara inte om det ;) )


Är det bara min familj som påstår att jag har blivit bloggoholic?? Men det är faktiskt så att jag tycker inte om att titta på tv, det gör ju resten av familjen. Är mer intresserad av att sitta och läsa om andra och deras liv :)


Men har i vilket fall som helst försökt att dra ner på bloggandet. Fast jag läser er andras när jag är hemma själv innan jobbet :)


Detta har i sig gjort att jag själv tycker mina inlägg börja bli innehålls lösa. Min dröm är att skriva böcker krönikör och sådant, detta fick ju mig lite att känna det som man tagit ett steg närmre den drömmen *fniss* patetiskt jag vet *haha*


Men, men min pappa och jag har nu äntligen kommit lite längre med vårt barnboks skrivande så det är väl där drömmen kanske, kanske blir verklighet. Hoppas om inte annat att det finns snälla bloggläsare som köper den antingen av ren snällhet eller av nyfikenhet *haha*


Nähä, det här blev ju bara prat i natt mössan, inget vettigt alls. Men visst blev kåpan fin :) ÄR SÅ NÖJD, tack honey.
God natt

( som en lite parantes så har jag förstått att den har undrat varför min man fick bära mig upp för trappan, och vill man fortfarande veta det får man gå in på min hemsida www.mrsfeelgreat.se och läsa under fliken "om mrsfeelgreat". Tänkte nämligen älta det så lite som möjligt i denna bloggen)

10 kommentarer:

Anonym sa...

den blev juh kanon fin:) får komma förbi och kika någon dag nu..
Kramisar från bella

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Så fin den blev!
Själv har jag en i rostfritt...hua mig
Jag har köpt min lavendel på en affär här som är otroligt billig på lavendel och så har dom vanilj.
Tror du min make har lust att bygga en ny fläkt åt mig..ler

Gårdsromantik sa...

Blev ju jättefint...jasså snart blir det luckbyte.
Det är min taktik också...berätta bara lite åt gången så känns det inte oöverkommligt.

Spännande med barnboken.

Kram Maud

Galleri MochB sa...

Den blev jättefin! Och vad spännande det låter med barnbok...:O)

MiaMaria sa...

Hej!

Blev ju så himla bra, förstår att du är så nöjd!!!!

HA´det så gott!

MiaMaria

Mjuka sa...

Det kommer bli sååååå snyggt!!
kramar M

Lantliga drömmar sa...

Vilken fin fläktkupa du (ni) fått! En sån händig karl du har! :-)
Hela ert kök ser ju riktigt fint ut, ni har verkligen lyckats få till det, och den dagen ni byter luckor, kommer det att bli ännu härligare! :-)

Anonym sa...

Tycker det är fantastiskt roligt att läsa din blogg. Du är så duktig på att skriva!

kram storebror

Lundis sa...

Vad fint det blev med fläkten. Vad synd att du drar ner på bloggandet. Jag som är en frankaholic, vad ska jag ta mig till? ;) Kramar från Eva som idag gick in i månad 9

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Men det blev ju hur snyggt som helst!!! Ohhh vad jag blir avis =)
Själv så byggde vi in våran i ett skåp, men hade helst velat ha en sådan fin som eran!

Tack så hjärtligt för att du tyckte om min teckning =)

Kram Anita