torsdag 11 september 2008

Lampa:)

Tack för alla fina kommentarer om vårt kök. Kommer uppdatera er när det händer något med fläkten eller något annat där :)

Vill också tacka alla nära och kära som funnits vid min sida den sista veckan, det har varit så tufft och jag älskar er alla och tack för att ni finns i mitt liv.

Men nu till en uppdatering av köket, hehe, det gick fort va:) Fast det är inte fläkten eller några nya luckor, utan det är en alldeles, alldeles underbar lampa som jag (vi) fick i inflyttnings present av Miss S, Lilla A och Mister Jimbo. 10000000000000 tack.

Så idag så fort barnen hade åkt till skolan var jag ju bara tvungen att skruva upp den, åhhhhhhhhhhhhhh så vackert det blev. Den är som gjord för att hänga i mitt kök :) Det är en ny tillverkad skomakarlampa.


Är den inte vacker så säg.

Kolla som den bara smälter in i vårt kök. Nu är lyckan nästan full ändad ;)

Nähä, jag är bjuden på frukost till lillasyster (den äldre) så jag ska hoppa ur pyjamasen och ta mig dit.

Skriver kanske något mer ikväll istället:)

Kram Mrs E

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman!!
Ja visst passade lampan kanon, kul att du/ni blev glad för den!! Då är det bara fläkten och luckorna kvar sen är ert kök klart in i minsta detalj och med tanke på hur fint det är redan nu så undrar man ju hur det ska va sen :)
Ha en härlig dag och jag e så glad att det ordnade sig för dig igår!
Kram S

Ann-Catrin sa...

Hej där!

Ja lampan är som klippt och skuren där. väldigt väldigt fint!!

Och hela köket är ju som en dröm.. förstår du är nöjd!

Läste om ryggen.. hua..hoppas du är bättre nu!

kram a-C

Malin sa...

Oj, vilket fint kök du har!
Galet fin soffa med en galet fin lampa. Inte skulle jag tacka nej där inte!!=)

Ha en toppenfin helg!

Skatan sa...

Hej!

Så fint ni har gjort i ert kök! Blir verkligen avundsjuk...själv sitter jag här med mitt nikotingula läskiga tidiga 90-talskök! Den där lampan är jättefin. Jag har en precis likadan i stugan :) Mysfaktorn är hög på den!

Önskar dig en skön helg och njut av ditt nya kök!

/Anna

Gårdsromantik sa...

Åh så fin - är den antik!
Hårlig hiss.

Kram Maud

Kamomilla sa...

Vilken underbar lampa!!! Snyggt!!!