måndag 25 maj 2009

Fin rummet

Inredningen står lite stil här hemma än så länge då jag fortfarande är gipsad.

Men igår fick jag hem hyllan som jag fått av min mamma.

Så jag och Midi me satte genast i gång och flytta om i skåpen:)


Det blev så fint.

Fin poslinet från "gubbens" farmor och farfar fick genast flytta in.

Lite på håll

Stängt

Så alla bakgrejor som stått ihopa tryckta och på varandra i skafferiet fick nu ett eget skåp, lycka:)

och bakbordet som jag fyndade för några helger sedan fick bli bordskiva till mitt symaskins stativ:)

Ovanför hänger 2 glasänglar jag fått utav svärmor. Så nu är det bara att måla om avlastnings bordet, ska bli antikvitt. Och så ska jag hitta 2 fina mattor oxå. Sedan börjar faktiskt detta rummet bli klart.

Ja tavlor ska upp så klart och 6 mårbacka pelagoner ska få flytta in oxå:)

Kom ni ihåg min lill kille som flyttade in hos oss, sista helgen i januari?


Då var han så liten att han fyllde knappt en hörna på sin bädd...

...men nu är han stora killen:)

Har alltid velat ha en stor hund, så jag är så nöjd och stolt över min Chaplin.

Emma

2 kommentarer:

gissan sa...

Fasen vilket fint skåp!
O va bra det passar där inne...

Läste ditt inlägg om lilltösen.. Fy... stackarn. Hoppas det är bra med henne...
Och med dig..jag sms:ade dig igår...fick du inte det..? Jag har kanske fel nummer?..
Kram till dig och lilltösen.
Gissan

Hagbacken sa...

Å vad fint det blev, vännen! Hoppas du mår lite bättre och att det inte värker så....

Otroligt vad dessa hundar kan växa så snabbt dessutom...*s*

Ta hand om dig! Kram!!//Linda