torsdag 5 mars 2009

Det går trögt......

.......att hitta inspiration och ork när man inte mår riktigt bra.


Så det blir så där ostrukturerat fix här hemma. Ni som undrar vad ostrukturerat fix är, så är det när man tex står och diskar och kommer på att du inte har en handduks hängare. Då går du (mitt i disken) och hämtar en hammare i källaren en spik i uthuset och hänger upp den underbara ängla kroken du fått av en av dina bästa vänner. Hänger sedan upp ett gäng handukar och återgår sedan till disken. Men bara för att komma på att, nu när du ändå har hämtat hammaren kan du ju lika väl hänga upp den vackraste av vackra lampetter du fått av din älskade storebror, och så gör du det:) Det är vad som kallas ostrukturerat fix.


visst är den helt bedårande
åhhhh den är så vacker, fick hänga i fin rummet och lysa upp min dag:)
Ja längre än så har jag inte kommit dom senaste veckorna.


Men däremot har jag en otroligt vacker kärleksbild att visa

(bilden är min brors)

Min Chaplin och min brors hund Ebba ligger här och pussas. Jag tror Chappe är kär.

Kram E

Har ju som sagt 2 bloggar klicka HÄR om du vill läsa "fit for fight"

2 kommentarer:

Lina sa...

Ja jag känner precis igen mig. Ostrukturerat fix blir det ganska ofta hos mig:) Men på nåt sätt är det lite skönt tycker jag. Att man har energi att ta tag i små saker som man dragit sig för att göra. Om man är i gasen går det av bara farten. Lätt och befriande.
/Lina

Hagbacken sa...

Å vad roligt att få ett livstecken ifrån dig! ska kika in på din andra blogg också! Jättesöta gåvor du har fått, och vilken underbar bild på vovvsarna!

Ta hand om dig....

Kram Linda